Kategori Reguleringssaker

Også Stakkstølie Nord Hytteforening protesterer mot utbygging på Garli

Brevet til Øystre Slidre kommune kan du lese her

Vi har uttalt oss mot videre utbygging på Garli-området

Brevet leser du her

Innspill til utsendt reguleringsplan for Solbakkin

Innspill Solbakkin

Brev til kommunen om ny skiløype forbi Lomtjednlie og Haugsynlie

Til Øystre Slidre kommune Tilbakemelding fra Beitostølen Hytteforening (tidligere Beitostølklen Vel) Kommentarer vedr. Ny skiløype forbi Lomtjednlie og Haugsynlie   Vi er meget positive til at det kommer nye løyper som reduserer kryssing av bilveier, men to forhold gjør foreslåtte… Fortsett å lese →

Beitostølen Vel kommentarer til utbyggingen i Størtjednlie

Brev om Størrtjednlie utbyggingen

Aktivitet i Størrtjednlie området.

24. april 2013 Aktivitet i Størrtjednlie området. Utbygging av grendehytter er i startgropa. Beitostølen Vel er positive til utbygging av ferieboliger i området, men på vegne av mange hytteeiere sterkt imot at det lages heis (S5) og alpin nedfart. Vi har sendt… Fortsett å lese →

Nyere innlegg »

© 2026 Beitostølen Hytteforening — Drevet av WordPress

Tema av Anders NorenOpp ↑

Beitostølen vel