Brevet til Øystre Slidre kommune kan du lese her
Brevet leser du her
Innspill Solbakkin
Til Øystre Slidre kommune Tilbakemelding fra Beitostølen Hytteforening (tidligere Beitostølklen Vel) Kommentarer vedr. Ny skiløype forbi Lomtjednlie og Haugsynlie Vi er meget positive til at det kommer nye løyper som reduserer kryssing av bilveier, men to forhold gjør foreslåtte… Fortsett å lese →
Brev om Størrtjednlie utbyggingen
24. april 2013 Aktivitet i Størrtjednlie området. Utbygging av grendehytter er i startgropa. Beitostølen Vel er positive til utbygging av ferieboliger i området, men på vegne av mange hytteeiere sterkt imot at det lages heis (S5) og alpin nedfart. Vi har sendt… Fortsett å lese →
© 2026 Beitostølen Hytteforening — Drevet av WordPress
Tema av Anders Noren — Opp ↑